Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011



Ματάκια (καλέντουλα)


Μέντα








Τα βότανα, παλιά μου αγάπη, σαν κι αυτές που τις φυλάμε βαθειά μες την καρδιά, με τον σκοπό να τις θυμόμαστε σε στιγμές μοναξιάς και ησυχίας γιατί χρειάζονται ειδική αφοσίωση και μελέτη και παρατήρηση χωρίς κανείς να μας διακόπτη να μας κρίνει και να μας επιρρεάζει।
Ετσι κι εγώ, τώρα που αποσύρθηκα από το σχολείο εν αναμονή της σύνταξης, ξανάπιασα τα παλιά μου βιβλία που έχω χιλιοδαβάσει, τα ανθολόγιά μου τα αποξηραμένα φύλλα απ' όλα τα ταξίδια και σαν τα παιδιά αποζητώ μια ήσυχη γωνιά για να ξαναφρεσκάρω όσα έχουν διαφύγει όλα αυτά τα χρόνια από το μιαλό μου, παλιές συνταγές της γιαγιάς, γιατροσόφια , κρέμες , λάδια καταπλάσματα, κι όλα αυτά που με υπομονή μου έδειχνε η γιαγιά Ελένη।

Είχε σώσει πολλούς από διάφορα την εποχή που ήμουν παιδί, ζούσα μαζί της με το αδελφό μου। Ζυμώθηκα με τις συμβουλές της και με τα διδάγματα της। Τώρα αναζητώ τη περισσή γνώση στο διαδίκτυο και ευτυχώς υπάρχουν πολλοί και καλοί τόποι να επισκεφτεί κανείς για να πάρει πληροφορίες, και η αλήθεια είναι με πολύ επιστημονικό τρόπο και πολλές λεπτομέρειες ώστε να αποφύγει κανείς πιθανά ατυχήματα από άγνοια. Εχω μαγευτεί από τ αυτή την πολυποίκιλλη χλωρίδα της πατρίδας μας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου